Saturday, December 24, 2011

About Pmr thingy.

Assalamuailaikum to muslims and Hai to the non muslimsss. so aku nak cakap sikit pasal the pmr things. alah, sekali sekala lagipunn. tengah bosan anywayssss.

that time was when i used to reading kot? aah tengah reading buku sejarah form one. then, tiba tiba aku teringatkan pasal kh. aku ert kannn? omggggggg.

  

"i hate ERT!!!"

seriously, you all tanyalah aku pasal butang, kancing, belah apa confirm aku jawab 

"umm, dude. sorry but i don't know that thingy" 

memang dah dua tahun i learning this ert but satu apa pun aku tak ingat and also tak paham. 
pasal makanan, kuih kuih things boleh lah tahan gak sebab aku ni memang suka makan so i know lah. 
dah lah bahagian teras pun aku tak berapa nak pickup, and so lah ert niiii :p
 kalau nak tukar ke perdagangan dah terlambat. oh shit yooooo. 

and so my last exam 11, tak silap aku result kh aku hampir fail but tak fail lah.
 tapi apa nak bangga kalau markah nak dekat fail.
 yes, i tak malu bagitahu orang yang i hampir fail this subject so what?!
 dah aku lemah sangat dalam subject ni, just terima je lahs.


so yeah, i should start work hard on this subject. kena hafal balik about butang and kancing thingys. damnssss. my dad said 

"nini kan nak jadi interior designer, so kenalah minat dalam ert"

okay, memang aku nak jadi interior designer tapi ert.....

NO. NO. NO. NO. NO.

just

image

okay. 

weys, aku rasa aku dah melebih complaining this thing. last last kena terima gak yang aku ni akan ambil exam ert. damns. haishhhhh.

"just terima je lah nini oiii"

kayyy,  terima je lah seadanya. watleks peace. Bye. Assalamuailaikum.


Every Songs Contain Stories

No comments:

Post a Comment