Sunday, January 15, 2012

Stay at school with prenzs.

yo peeps. miss me? i'm guessing not, kbye.

hari khamis time balik sekolah, tanpa plan dengan aku, intan and ain stay kat sekolah. kononnya study group ah. sebab intan stay, aku pun join stay kat sekolah

 

ain nak intan ajar dia math cos intan ni kan pakar dalam math kan kan? intan memang gila active dalam math. then , she said haikal will be there too and i was like

image
"Nooooooo, shit Noooooooo"

then, came haikal's sister. and i was like


omfg, she's so beautiful from the day i met her at le kursus prs last year. so flawless. omg, can i be her for a day? just asking. kakak haikal digelar sebagai kakak cun oleh aku and zet pada tahun lepas.

but he wasn't with her. where the hell is he? like lambat gila. 

after 15 minutes wasted, he came in a shock way, tetiba je ada kat sebelah kitorang. and ilyas pun ada jugak.

then, tengok intan ajar haikal and blahblahblahs, then ain tak dapat nak answer soalan science and time aku tengok buku dia aku cakap "ni baru belajar kat kelas tadi kan kan? ajar je lah ain." wow unbelievable, aku ingat semua jawapan. heheh. bukan apa, aku memang in love with this chapter, pasal darah darah ni kan, memang favaurite aku honestly.

after penat belajar, bukan aku, diorang yang penat. aku tak tahu haikal tu boleh faham ke tak math, dia nampak macam confuse like that. hopefully he did. aku pun nak dia berjaya dalam pmr, termasuk ah jugak friends aku yang lain.

then, ain, haikal and ilyas makan nasi. ain belanja kot, itu yang best tuh. 

me.

like come on, meleleh je air liur aku tengok makanan korang tuh, but what to say kan? aku kan puasa nasi. but tu lah kan, Allah bagi ujian kat aku camtu sekali. tahan nini tahan. stay cool.

and here ain's mom come, goyang kaki ain. hahah. hopefully, kau tak kena marah dengan mak kau. 

lepas ain balik, semua orang balik. k blah k bye. so at the end, we wasted one hour fifteen minutes there.

reveal behind of the scene:
haikal kat dalam blog aku nih, known as my crush. in my blog, he's in "Omg :)" "Not good in teaching :)" "My heart said that so" "Broken heart" "My heart gone for awhile" "Oh my jiwang, Please go away" "My 10th first day in school" "yesterday was the worst" "do rise again". hopefully it's no more crush things, i keep praying that hopefully i would accept him as my friend not crush. ok bye crush.





Every Songs Contain Stories

No comments:

Post a Comment