Saturday, December 31, 2011

Revenge story.

Assalamuailaikum. Hi.

I just got back from macdonalds with mama and daniel.

 In manjung, there's only one mcd so don't ask why mcd gila penuh tiap tiap malam.

So this time, mcd was full with orang cina. melayu sikit je. 

and happy birthday to orang cina yang aku tak kenal, yup birthday dia hari ni. dia celebrated kat mcd.


 like usual I just having sundae cornetto chocolate with fries. honestly, saya tak minat any of mcd's burgers.

So, seperti yang korang tahu, mcd memang popular dengan wifi nya. tak sah kalau wifi takde kat mcd ni.

orang selalu lepak kat mcd instead kfc pun sebab wifi lah. 

tapi sekarang kfc pun dah maju, ada wifi.

aku pun dengan happy nya bawak laptop. 


kononnya nak berfacebook kat mcd. 

tapi

wifi kat mcd ni macam siput babi. lambats gila babun. alah, semua orang pun tahu kan?

we sat at the corner, dekat ngan tong sampah ewww. 

time aku berfacebook, ada tiga mamats main pandang pandang ngan aku. aku dah macam

"what you guys looking for? jealous ke orang tengah berfacebook?"

diorang pun melambai lambai tangan kat aku sambil gelak dengan hodohnya. aku pun



lepas tu aku nak tangkap gambar, kononnya boleh update sekali kat blog and so aku bukak cameroid.com.

gila lah lambat aku tunggu. 

then, adik aku datang mengacau and dengan sengajanya dia tekan x button kat internet. and aku macam


image

"daniel! asal ko ni babun sangat? omg omg."

and so aku pun balas dendam time kitorang ontheway keluar dari mcd.

fukenanthony:

Nasty troll cat

aku tolak dia jatuh kat lantai kedebumm. yes, semua orang tengok macam

image

haha apa korang kesah? tu adik aku, ikut suka hati lah aku nak buat apa dengan adik aku.


and the end of my revenge story. haha. 



Every Songs Contain Stories

No comments:

Post a Comment